I uge 5 afholder vi den årlige skolefest for alle skolens elever – fordelt over to festlige dage.
Torsdag er det eleverne i 6.-9. klasse, der holder fest. Her spilles der op til dans med mobilt diskotek, og elevrådet sørger for underholdning i løbet af aftenen. Bemærk, at forældre som udgangspunkt ikke deltager i denne fest.
Fredag er det de yngstes tur. Eleverne i 0.-5. klasse fejrer skolefest med optræden fra skolens kor som optakt. Bagefter er der diskotek i Tumlesalen for 4.-5. klasse og mini-diskotek ved skolekøkkenet for 0.-3. klasse.
Samtidig byder vi forældrene velkommen til hyggeligt samvær i gymnastiksalen og udvalgte klasselokaler. Her kan familierne købe mad og drikke – bl.a. en lækker middagsbuffet fra slagteren – og medbringer selv service.